Aku Seorang Yang kuat Pendam

Assalamualaikum


Ada orang yang rapat dengan aku mesti tahu aku ni macam mana aku ni mudah terasa sikit bila orang ckp dan perbuatan seseorang tu lagi dengan orang yang aku sayang bagi aku bila aku nampak dia dh berubah ke apa aku akan diam dan aku cuba untuk rasa kan yang dia tidak pernah berubah. Aku ni susah sikit , aku mmg klau sedih aku diam diam dan terus diam sbb aku tahu Allah memahami aku. Tapi bila betul hati aku rasa sakit sangat baru aku luahkan dkt orang yang aku boleh percaya. Hmm dan jujurlah aku ckp aku memag kuat menangis lagi aku terasa ke ataupon orang buat apa2 kat aku ke hmm hntah lah.

Selain pendam aku kuat merajuk, kuat nangis, mcm2 lah patutlah orang ckp aku ni macam budak2 , tak matang langsung! Hmm hntah lah aku dh mcm ni nak buat mcm mna dan aku tak mintak untuk jadi mcm ni. Aku ni hyper sikit contohnye masa pergi Ikea kat KL tu haa aku senanya tak tahu pon Kidzania tu dkt dgn ikea bila nak jalan balik baru nampak haa sedih gile 

Okey aku rasa mcm dh lain cerita dah hahaa , hmm bnyak lagi kot bnda2 yang aku pendam , bagi aku rahsia sangat bnda tu hmm tu saje kot dan aku rasa tak perlu di panjang kan cerita lagi haha okey  blalala 









No comments:

Post a Comment