MEREPUTTTT

                                                       

Assalamualaikum hai korang, lama sangat dh tak update last update pon thun lepas NewYear . Now aku dh habis skolah mereput ddk umah dan macam2 lah berlaku bila ddk umah ni kena bebel lah mcm2, rasa mcm fade up je, buat semua tak kena haaa skrg ddk umah ni bnyak tlong ibu lah jga ank org, buat kerja rumah, mcm2 lah haaa aku ni bkn nya tak cari kerja cari lah jgk tapi tak dpt kan nak buat acane takde rezeki so ddk jelah umah,serius lah bosan bila tak skolah ni dulu ye lah klau skolah tu rasa tak best nya mcm ddk umah je best tapi bila dh ddk umah pehhh tahap bosan tu tak tahu lah acane nak exsplain tapi mmg tak best ddk umah, baru lah rasa nak g skolah blik jumpa kengkawan, jumpa cikgu, bahan kwn2 hahaha jahat kannnnn haa tapi takde lah takde teruk noh haaahahaaaa. Dulu time skolah aku suka amik gmbo muka diorng hntah pape pastu simpan, pastu sent kat gp wassap letak caption hntah papa haa kena bahan lah hahaha heeee lama dh tak buat kerja tu haa aku rasa tu je kerja pling jahat aku buat haaa okey mcm dh lari dri topik hahaaaa,






Ni lagi satu bila dh ddk umah peh mkin bnyak jerawatttttttt erggghhhhhhhh rasa mcm stresssss tgk jerawattttt pling tak suka lah senang serius mmg tak sukaaaaaaaa haaa tapi masalhnya bia dia nk g haaa dtg tanpa aku jemput!!!!!!  kwn aku ckp jerawat ni nmpak comel haa apak dia lah comel erghhhhhhhhhhhhh. 


Memandangkan aku dh mereput sgt so aku nk cite apa yg jdi pasal phone aku, okey first phone aku masok air dkt apa hntah nama air terjun tu tapi kat selango haa pastu bila dh blik joho suruh ayah hntar kedai betul kan haa nk dekat sebulan gak ahh aku tak pegang phone tapi aku on wassap pn guna phone adik walaupun dia tu kedekutttt tapi dia bagi gak pinjam haa so smalm suruh ayah tanya bila phone nak siap and then lepas ayah tnya tu tauke tu ckp tak bleh guna pehhhh raa nak menangisssssss. Sebulan aku tunggu last2 rosak pehhh sedihhh btol hmm dh lah skrg takde duit nak beli phone baru hmm kesiannnn nyaaa lahai aku ni haaa tapi nak buat acane mmg takde duit kann so tunggu jelah mna tahu ayah nak lanja phone baru hahaha kan kannnnn aamin ...... skrg ssh dh lah nk on pe semua kena tunggu ayah blik pinjam phone dia haaa .....















sorry klau typoooooooooooooooooooooooooo

tk tahu nak ckp apa ..... okey byeeeeeeeeeee

No comments:

Post a Comment