Aku Tahu Aku Kuat




#1 Saya rasa apa yang saya buat dekat blog ni, semuanya hak saya. Sebab blog ni, blog saya. Dan tiada kene mengena dengan siapa-siapa. Saya tak pernah kutuk orang dalam ni, tak pernah cakap apa apa yang keji dalam ni. Apa yang saya tulis dekat blog ni, semuanya tentang life saya. Blog tiada peraturan. Apa yang kita fikir, apa yang terlintas, itu lah yang kita taip. Cuba terima dengan hati terbuka. Kalau ada niat nak jatuhkan saya, cuba dengan hal lain. Jangan kait dengan hal peribadi saya.









#2 Setiap hari aku bangun, aku buat perkara yang sama. Makan, mandi, tidur. Bila masa aku belajar? Ada ke aku sentuh buku? Ada ke aku pandang buku? Kalau aku jawab ada, takde orang percaya. Aku pilih waktu yang sunyi, tenang, diam. Aku tenang. Harapan aku, semua boleh masuk. Harapan. Harapan yang sia-sia. Dan aku cuma berharap suatu saat nanti aku akan tersedar dari terus dibuai mimpi yang sangat mengasyikkan. Ingin menjerit tapi tak mahu semua dengar, hanya mampu teriak dalam hati.



                                                                                                                                                                                              sekian :)

No comments:

Post a Comment